پینه دستان

پینه دستان


کد خبر: 353215 ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ ۱۳:۴۴:۲۴ A

ایلنا: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مهار آتش سوزی گسترده در یک پاساژ تجاری واقع در محدوده خیابان جمهوری خبر داد.

«سید جلال ملکی»در گفت‌و‌گو با ایلنا گفت: در ساعت ۵:۳۷ صبح امروز آتش سوزی گسترده‌ای در یک پاساژ تجاری واقع در خیابان سعدی نرسیده به تقاطع جمهوری به سامانه ۱۲۵ اعلام و ماموران چهار ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی گفت: در طبقه سوم یک پاساژ تجاری چندین کارگاه تولیدی کیف و کفش وجود داشت که در یکی از این کارگاه‌های انفجار ایجاد می‌شود و در ادامه شعله‌های آتش بخش زیادی از طبقه سوم این پاساژ تجاری را فرا گرفت.

وی با بیان اینکه بر اثر شدت انفجار تمامی دیواره‌ها و شیشه‌ها تخریب و شکسته شد گفت: یک کارگر ۴۵ ساله بر اثر تخریب دیوار‌ها از ناحیه پا دچار آسیب شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران افزود: آتش نشانان از چند طرف از طریق نردبان‌های هیدرولیکی و راه پله‌های پاساژ وارد عملیات شده و موفق شدند در ساعت۴۵: ۸ آتش را کاملا خاموش کنند.

ملکی تاکید کرد: هم اکنون آتش نشانان مشغول عملیات ایمن سازی و لکه گیری هستند و در ادامه کار‌شناسان آتش نشانی علت وقوع این آتش سوزی را بررسی می‌کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: عليرضا معالي ׀ تاریخ: چهار شنبه 17 / 12 / 1394برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , www.pinehdast.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com